onsdag 8 september 2010

Mitt första inlägg

Jaha då var det dags för även mig att skaffa en blogg då. I och för sig lite senare än alla andra, men man brukar ju säga bättre sent än aldrig.
Idag har både jag och min pojkvän (mest han, som har viljat vara snäll och hjälpa mig men jag har bara gnällt, haha) ägnat massa tid åt att "skapa" min blogg. Jag förstår mig inte på hur alla gör för att få de så snyggt. Men men de kommer kanske efter hand. Hoppas jag.

Idag har jag iallafall varit ledig från jobbet, och min pojkvän från skolan. Så vi åkte en sväng till Alingsås och gick å kikade i alla små mysiga affärer. Hur gulligt och mysigt som helst.
Sen lyxade vi till oss och köpte fisk i fiskbilen, blev dundergott! Hälleflundra med pepparrot, mumsfillibabba! 
Nepp detta får räcka för kvällen.
Avslutar med en mysig bild.
Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar