lördag 11 september 2010

Fy va det är jobbigt att ha ont i halsen!!!

Har kappt kunnat sova inatt på grund av hostan. Har vaknat varje timme och det har känts som att jag knappt kan andas. Skulle ha jobbat idag egentligen men de känns inte så trevligt att sitta i kassan och hosta, och smitta ner alla kunderna... Men jag ska inte klaga ändå, finns ju trots allt många som har det värre, så en liten förkylning ska ja nog överleva.
Har precis bastat också, riktigt gött var det faktiskt. Brukar inte kunna sitta så länge, men denna gången satt jag allt ett tag. Kan ju bero på att jag inte hade nån galning brevid mig som öser på med vatten! Haha
Skulle egentligen ha hämtat hem vår nya lilla kattunge idag också, men gubben som har den var inte hemma. Skitsvårt att komma på namn till den med, har några olika förslag: Selma, Busan, Nahla, Nova och Shiva. Men tycker alla är fina så kan inte bestämma mig riktigt.
Nu ska jag gå och sätta på te och läsa min bok, Påven Johanna, som för övrigt är riktigt bra!
Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar