onsdag 11 april 2012

Fortfarande inte kommit hem


Godmorgon!

Våran katt har fortfarande inte kommit tillbaka
Hoppas varje dag när vi kommer hem att han ska stå vi dörren och vänta...
Men inte då.

Jag undrar om det har hänt han något??
Eller om han bara har gjort en liten äventyrs runda.

Det är ju trots allt den tiden på året då katterna är parnings sugna och ofta sticker iväg. 
Men orolig är man nåt så fruktansvärt.
Och våran andra katt är också jätte orolig, hon går runt och jamar efter han hela tiden.

Tror jag ska prova ringa till djurens vänner senare idag och fråga om dom kanske fått in någon katt. 

Får väl sätta upp lite affischer i butikerna runt omkring snart också. 
Men ger de några dagar till.



Hoppas ni har en bra onsdag!




3 kommentarer:

  1. Förstår att du är orolig...
    våran hankatt har varit borta 3 veckor en gång fast han är kastrerad och borde hålla sig hemma...jag satt upp lappar på lite trän och så oh då jag kom hem satt han på fönsterbläcket..jaja dfet var bra med en motionsrunda hihi!!
    Kram gabriella

    SvaraRadera
  2. Nämen tack, och tack detsamma älskar att kika in på din blogg, man blir så glad och pysselsugen!

    Sätt upp lappar, min katt sprang bort för ett tag sedan och alla sa att hon nog var död men så hade våra grannar satt upp lappar om att de hittat en katt och det var hon!

    SvaraRadera
  3. Förstår att du är orolig ...
    Kram Karina

    SvaraRadera