måndag 30 september 2013

Min helg

Vilken helg... Har inventerat hela lördagen, och gårdagen satt vi och räkna ihop allt. Puh! 
Jag antar att ni som läser min blogg känner mig såpass väl att ni vet om va som är på gång. Butiken ska ju säljas. Så idag är jag ledig, känns ju hur konstigt som helst. Har ju inte vart ledig en vardag på huuuur länge som helst känns de som. 
Ska åka en sväng till ullared. Så blir ändå tidig uppgång. Jennifer kommer och hämtar upp mig kl 8. Hoppas dom har lite finare grejer till baby än sist. 

Igår va vi i Trollhättan och hämtade hem vår fina vagn. Känns så overkligt på nåt sätt att snart så ligger de en liten skrutt där i. Tror inte att man riktigt fattar de förrän man är där. 
Mamma och pappa va ju med också, så vi passade på att käka på olearys. Sjukt goda burgare har dom. 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar