söndag 8 september 2013

Min lördag

Haft en bra lördag. Först jobb med mami, och sen åkte ja och Mitchell med hem till mamma som är ensam hemma ett par dagar för pappa är i Spanien. Vi käkade tacos, blivit mycket av de nu de senaste. Lite lätt trött på de nu faktiskt. Haha.

Sen så skulle vi ut och gå en liten promenad, men kom inte så långt. Gick förbi mina kusiner och hälsade på, och vi blev fast där hela kvällen. Himla trevligt faktiskt. Dom andra drack en del, så min man va väl inte helt nykter när vi åkte hem, haha! 

Fick lite baby grejer av min farbrors fru, bl.a. en bilbarnstol. Hade egentligen tänkt att köpa en ny, och ha denna då kanske som en extra stol som kan stå hos mina föräldrar. Men ju mer ja tänker på de så kanske vi faktiskt använder denna helt och hållet. Känns onödigt att lägga pengar på en ny, när man har en som faktiskt funkar. Finns ju annat att lägga pengarna på liksom. Ska ta en bild och visa er sen. Inte världens snyggaste färg på inner tyget, grönt... Men de är iaf en Maxi cosi som är kända för att vara bra och säkra. 

Senare idag så ska vi till överby i Trollhättan och förhoppningsvis äntligen beställa en barnvagn!! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar