tisdag 28 februari 2012

Jetlag, försvinn!!

Shit vad jag känner mig trött.
 Kroppen är fortfarande inställd på Thailands tiden, som ligger sex timmar framåt.
 Vaknar på morgonen kl sex och är skit pigg, men runt åtta på kvällen e jag död...
Men snart är man nog tillbaka ställd, hoppas jag.
Vill tillbaka nu, nu, nu!!


I skolan idag har vi börjat med ett helt nytt moment som kallas asymmetri. 
Roligt, men riktigt svårt att få till de snyggt.
Här får ni se några av dagens buketter.








Och den här buketten gjorde jag hemma, efter skolan.
 Blev faktiskt riktigt nöjd med limen i!
Den fick min kära mamma.

2 kommentarer:

  1. Tack Emilia för den underbara buketten !! Blev sååå glad..

    SvaraRadera
  2. God Morgon!
    förstår att du längtar tillbaka vem skulle inte göra det?
    vilka underbara buketter..lycka att få jobba med sin kreativitet.
    Kram och ha en bra dag.
    Gabriella

    SvaraRadera