söndag 5 februari 2012

Tur i oturen.

Har inte berättat det för er, men i fredags så va jag iväg och skulle köpa en hylla, som jag hade hittat på blocket. Och den var rätt så stor, så jag fick låna min pappas pickup bil för att åka och hämta den. Och då parkerade jag min bil hos mina föräldrar så länge. 
Och eftersom dom har vart bortresta så behöll jag kvar deras bil över helgen. 

Men idag när jag skulle åka dit och lämna tillbaka den, och hämta våran bil. 
Så hittade vi ju fan inte nyckeln
Sprang runt och letade som galningar. Men den var spårlöst borta. Så efter typ en timmes letande (om de inte va mer) så kom vi på att kanske hade min käre kille vartit så klantig och tappat den
 hos den killen som vi hade vart och hämtat hyllan hos. 
Och jajemensan, vi fick letat upp hans nummer igen och ringde till han. 
Och han hade hittat nyckeln. 

Den här killen bodde dessutom mitt inne i stan, i ett stort bostadsområde. Så det var ju väldig tur att de va just han som hade hittat nyckeln. 
Man får väl kalla de tur i oturen då!!

Och här har ni hyllan. Har den i källaren, där jag tänkt ha allt mitt "florist/blom" pyssel.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar