torsdag 9 augusti 2012

Att rida på den rätta vågen




Gooood morgon underbaringar!


Måste bara säga att de va längesen jag va på så här bra humör. Då menar jag inte bara för stunden, utan "over all"


Riktigt bubblande känsla. 
Har ni känt de?? 

Just nu känns de som om inget i världen kan sluka min positivitet (fast ja vet mycket väl att den kan försvinna bara sådär) så jag ska nog försöka rida på den vågen ett tag framöver nu. Allt blir ju så mycket lättare och roligare om man bara "ser allt från den ljusa sidan"




Nu är det dags för mig att bege mig mot jobbet, och tro de eller ej jag känner mig till och med riktigt peppad att åka och jobba...



Visar er lite bilder från i lördags när vi va hemma hos mina föräldrar på middag. 

Och jag måste bara säga de, min mamma är den bästa i världen. Så de e så!!!

Finns ingen som kan laga sån mat som henne. Hon hade gjort en riktigt god sommar buffé. Mums säger ja bara.


























1 kommentar:

  1. Dom orden värmer!Du e minsann en klippa på matlagning du med,(tur att du fick lite bra gener utav mej,iaf...)

    SvaraRadera