måndag 6 augusti 2012

Sommar idyll



Har verkligen haft noll tid över till bloggen. Har bara lagt upp mobil bilder de senaste, vilket inte är så kul.

Har ju tagit massa bilder med kameran, men har inte ens hunnit lägga in dom på datorn förrän idag. 


Hemskt att man inte hinner med typ något på dagarna när man jobbar... Men har ju också jobbat extremt mycket nu på mitt nya jobb när alla andra haft semester och så där. 
Kommer troligtvis bli lite lugnare från och med nästa vecka. 

Och på tal om mitt nya jobb. Jag trivs huuur bra som helst! Fattar inte riktigt hur fort och enkelt de gick för mig att få jobb. Har hört att de finns typ 30 000 arbetslösa florister bara här i Göteborgs trakten. Undra verkligen om de kan stämma?? 

Jag är i alla fall oerhört glad och tacksam för att jag har fått jobb.



Idag visar jag er lite fina bilder som jag tog för typ 2 veckor sedan när jag var med Mimmi i hennes stall. 




Mimmis fina häst, Cassonade. Fick agera modell i solnedgången.
Riktig sommar idyll.









Och här var de "behind the scenes"











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar