tisdag 31 januari 2012

Betsat bordet

Tog en tur till Kungälv efter skolan idag. 
Älskar att gå runt och kika i två av mina favorit butiker Fröken Ros & Dreamhome
Dessutom så ska Dreamhome renovera butiken, så idag och imorgon så är det 25-70% på allt!!
Blev lite små fynd.
Dessa två fina faten, fick båda för 20:- Och ljusen köpte jag för 20:- st. Tänkte att jag ska göra nåt vårigt, fint arrangemang i dom.
Denna fina bricka fick följa med mig hem för bara 50:- 

Har äntligen fått köpt bets färg idag med, har även påbörjat betsningen, är nästan klar med hela bordet, har bara halva under sidan kvar. Och jag är riktigt nöjd med resultatet.
Blir en sån där härlig känsla av gammalt rustikt trä, precis som jag ville ha.
Men jag tycker inte att färgen gör sig rätt på bild, ska försöka ta en bättre bild i dagsljus imorgon
Betsen som jag använt heter Zar 119 Mocha.

Avslutar med dagens kreationer från skolan.
Begravnings dekorationer.

2 kommentarer:

  1. Wow, bordet blir ju såå fint,precis så som jag vill ha !!Hoppas lars blir klar med bänkarna snart oxå...

    SvaraRadera
  2. Jättefint bord och jättefina fynd och jättefina blommor ! :)

    SvaraRadera