måndag 23 januari 2012

Enjoy

Min kära mor har vart snäll och hjälpt mig göra slingor idag, har vart så trött på min fula utväxt länge nu. Så nu blev de bara så, orkade inte se de mer.
 Och kände att jag va lite för snål för att lägga över 1000:- på frissan. Så tänkte att jag skulle va lite ekonomisk och köpte en sån där slingpaket på ica (vilket jag har gjort flera gånger tidigare)

 Men vad fick man för de?? Orange färgat hår!!!
Haha så går det när man försöker spara in. Så det får nog bli ett frisör besök för min del ändå, snarast.
Har i och för sig vart och köpt silver schampo, tänkte ge de en chans först och se om det kan hjälpa...

Har föresten gjort några små fynd idag. Dessa snygga kuddarna hittade jag i en inrednings butik i bäckebol som hade rea. Så fick båda för 100:- 
Sen så hittade jag båda dom svarta lampskärmarna på bauhaus för 20:- st.
Hittade även jätte fina bords löpare som jag ska ha på det nya bordet, köpte två stycken vita för 70:- sammanlagt tror ja de va, på hemtex. Tror jag ska köpa en till. Det är snyggt att lägga dom liksom åt "andra hållet" om ni fattar va jag menar?? Får visa er imorgon.
Det är i alla fall jätte kul att handla när det är rea överallt.

Nehe, nu ska ja sova, gonatt på er!
 







Avslutar med dagens skolprojekt.

1 kommentar:

  1. Typiskt att få knepig färg efter blekning, jag bleker alltid själv och det blir alltid knepigt resultat. MEN det finns en lösning. Använda en toning med nyansen "pärlblond" då försvinner det gul/oranga men har man det i fööör länge blir det grått. Så håll koll. Men det funkar.
    Kram Mia

    SvaraRadera