torsdag 5 januari 2012

Inte långt kvar

Än så länge har mitt nyårs löfte funkat bra, eller aa träningen har jag ju inte kommit igång med riktigt. Tycker det känns lite dyrt, 350 kr om man binder sig två år. Och 450 om man bara vill binda sig ett år. Dessutom ska man betala en månad i förväg, så det blir ju dubbelt första månaden. Och vi behöver spara varenda krona just nu så vi kan ha det riktigt gött i Thailand!
Men jag har iallafall inte ätit en enda grej med socker i!!! Tycker ändå jag är lite duktig. 

Nu är det inte långt kvar tills jag ska börja på florist skolan! På måndag. Lääängtar. 




Dagens mat blev chili con carne med ris och avokado.



2 kommentarer:

  1. Mums, va gott det ser ut ! Duktig e du !

    SvaraRadera
  2. Men du kan väll köpa studentkort om du ska plugga? Tror det ligger på 300 eller 350 för ett guldkort :)

    SvaraRadera