söndag 8 januari 2012

Har vart i stan med två arbetskamrater idag. Ätit på Bamboo! Gottgott! 

Nu ikväll blir det bara mys framför tvn. Och sen blir det till att hoppa i säng i tid. Måste ju upp i tid imorgon, så man är pigg och fräsch första dagen på skolan. Ska bli jätte spännande att se vad det är för människor man ska gå ihop med. Jag hoppas att det är någon i min ålder, och inte bara gamlingar. Hihi! 
 
Jag vill ha ett nytt bord in till matsalen. Har letat lite på internet, är sugen på ett riktigt stort och rejält med en rustik känsla
Vill ha någon slags blandning utav dessa tre borden. Gillar den nätta modellen på de översta bordet. Och storleken på mitten bordet. Och färgen på det sista. 

Jag frågade pappa om han inte kunde snickra ett till mig. Men han verkade inte så pigg på de. 
Får tjata lite på han, för vill verkligen ha!!


     

2 kommentarer:

  1. Håller med, så läckra bord speciellt på bild 3, får du pappa till att snickra ett till dej kan han göra ett till oss oxå...

    SvaraRadera
  2. Emilia........... du som är runt omkring dig och hittar så fina fynd kan väl leta upp en fin skänk till mig i mörkt trä liknande som finns på Chili eller Indiska ? ! :) Hittar ingen bra bild men den liknar den vita skänken du har i headern fast såklart i mörkt trä. Hojta när du hittat en till mig. Kram

    SvaraRadera