onsdag 2 maj 2012

John blund hälsar på



Finns det något bättre än att krypa ner i en nybäddad säng?? 
Bland krispigt vita lakan.


Ligger just nu i sängen, blev något senare än va de borde. Men man får ju sån sommar feeling när de vart så fint väder idag. Att man bara vill va uppe natten lång. 

Har vart hos några kompisar och grillat, såklart.
Och tänka sig, de smakade gott denna gången med.

Lyxade till det, och gjorde en rabarber paj till efterrätt, riktigt gott. 
Ska dela med mig av receptet imorgon, världens enklaste.



Här ser ni ett utav helgens loppis fynd. Ett stooort rosa överkast.
 50:- gav jag för de.

Nu ska ja sova, är skit trött.
Godnatt på er!

2 kommentarer:

  1. Wow de va verkligen fyndpris ;)jättefint va de också.
    Hoppas du såg att jag lämna en kommentar med min adress,min mail är inte som den ska går inte att skicka :(
    Ha en fin kväll.
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  2. Ja, nu vill man helst vara ute hela tiden, underbart när våren äntligen dykt upp =) Vilket fint överkast du loppat, och till riktigt bra pris! Ha det så bra! Kram Petra

    SvaraRadera