tisdag 22 maj 2012

När man bjuder på sig själv...




Vilket tjöt de är om Estelles dop. Helt ärligt så bryr jag mig inte så värst mycket, visst det är väl kul för dom. Men inte så att jag firar det direkt. 
Har inte blivit någon "Estelle bakelse" för min del i alla fall, har ni ätit någon?
(rätt sjukt att få en bakelse uppkallad efter sig vid typ några månaders ålder)


I skolan idag så fick vi göra lite olika utsmyckningar som vi ska ha på oss när vi slutar skolan på fredag. Haha, gjorde våra egna "student mössor" kan man ju säga.

Blev sådär lagom snygga, men de bjuder jag på. Lite får man ju skoja till de.




Jag och mina goa klasskamrat, Sandra.


Har så gott som precis kommit hem från att vart ute och fotat ett gäng galna killar som har åkt longboard. Fattar inte hur dom vågar?
Men men jag höll mig i alla fall bakom kameran.

1 kommentar:

  1. Håller verkligen med dig....Tycker hela grejen att somliga är finare än andra är rätt knäpp....Tänk hur det blir när hon fyller 1 år då....
    Hattarna rockar.....Änglamamman

    SvaraRadera