onsdag 16 maj 2012

Kilanda marknad





Ojoj va de känns som jag har hunnit med mycket idag. Har vart hos mormor och morfar och hälsat på, alltid lika trevligt. Och hos min morbror och hans fru där jag hann fota både valpar och barn. Ska visa er lite bilder när jag lagt in och redigerat dom lite.


Ska stå på en marknad imorgon, Kilanda marknad om någon är sugen på att komma förbi?? 
Och för er som inte vet de, så säljer jag handstickade ponchos och sjalar i lantlig romantisk stil. Kommer även att ha med mig dom här små "blompåsarna" som jag knåpat ihop nu på kvällen.

Så nu har jag precis packat ut så gott som alla grejer i bilen. Skönt att ha de gjort, så man slipper stressa på morgonen.







2 kommentarer:

  1. Gud va roligt, önskar att jag kunde komma förbi och kolla. :(

    SvaraRadera
  2. Tack för din kommentar på min blogg...då mailar jag dig ett tag innan jag vill ha ett arrangemang....
    Kram

    SvaraRadera