onsdag 7 mars 2012

Fånga dagen

Arbetsterapeuten som jag fick träffa idag, var en jätte trevlig och gullig kvinna som verkligen tog sig tid och lyssnade och ville verkligen hjälpa till. Härligt med såna människor.
Hon sa att det nån form av överbelastning, de kallades mb quervain, skumt ord..

Fick i alla fall med mig tre olika stöd skenor som ja ska ha på mig dygnet runt nu i tre veckor
Undra hur detta ska gå?? 
Dom är ju inte direkt jätte sköna att ha på sig, trots att dom är special formade efter min hand.
Men hoppas verkligen att detta kommer hjälpa. 
Vill verkligen inte behöva ge upp mina florist drömmar nu när dom precis börjat!


Nu ska ja krypa ner i sängen och läsa lite innan jag somnar. Läser en jätte bra bok som jag kan rekommendera er. The monk who sold his ferrari heter den.
Tror även den finns på svenska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar