måndag 5 mars 2012

Pyssel i min ensamhet

Godkväll!
Har haft en mys kväll här hemma i min ensamhet, lagade rotfrukts gratäng och kyckling filé, nomnom. Som tur är har ju killen min inte så långt hem från jobbet, så han kan ju komma hem och äta på sin rast. Det är ju så tråkigt att laga mat till sig själv. Då gör man sig liksom inte "till" det där lilla extra, vilket jag älskar att göra. Typ lägga upp maten fint, och piffa i ordning, ja ni fattar va jag menar.


Den här sås snipan (tror de heter så va??) fick följa med mig hem från auktions ladan som vi va i igår. Ynka 10:- fick jag ge för den.  

Detta finfina ljuset fick också följa med mig hem, 45:- gav jag för de.

Tycker den här koftan var så himla tråkig.
Har aldrig ens använt den, så ville hitta på nåt roligt med den...

Och så här blev den efter ja hade vart igång, men är inte klar ännu. Har lite ideér i mitt lilla huvud, får se om det blir nåt bra av de.

Nu ska ja gå och lägga mig i sängen och kika på 30 grader i februari. Har ni sett de??
Tycker de är rätt bra faktiskt.

Kramar
Emilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar