måndag 26 mars 2012

The time is ticking

Vart tar tiden vägen??


Dagarna bara flyter på i ett.
 Känner en inre stress så gott som hela tiden pga allt som man vill göra, men inte hinner.


Tänker varje dag att jag ska ge bloggen lite mer tid, vill t.ex ändra min header, göra lite längre inlägg, hinna kommentera på alla andras bloggar. 
Men ni vet hur de är, man hinner knappt med sig själv liksom.

Så ni får ha lite tålamod med min blogg, just nu är den inte så jätte rolig.
 Men hoppas snart på att få lite mer tid snart.



I skolan idag har vi börjat med bröllop & brudbuketter. Hur roligt som helst. Verkligen min stil. 
Jag älskar ju kompakta buketter, vilket vi inte har hållt på med innan. Men nu så.









Va med mina två goa kusiner på stan igår och rände. 
Vi åt middag, och sen gick vi vidare till ett café där vi satt hela kvällen och bara mys pratade.








3 kommentarer:

  1. Mysigt ! Tack för idag, lika trevligt som vanligt. :)

    SvaraRadera
  2. Oj där va ju jag! Mycket trevligt hade vi :) Kraamkram

    SvaraRadera
  3. Haha, Emilia, bästa bilderna där ja! Men mys som alltid, görs om SNART:) Fin bukett också, förstår att det är roligare med det än begravningsgrejer!

    SvaraRadera