söndag 4 december 2011

Andra advent

Då var det dags att tända andra ljuset nu då. Fort det går. Och julkänslan lyser med sin frånvaro. Var på Liseberg igår, och där måste jag säga att ja kände en gnutta Christmas feeling. Men den försvann så fort man gick ut genom grindarna... Hade hoppats på att vinna nån stjärnvinst, men fick nöja mig med en paradis ask.
Sen hade vi bestämt att vi skulle äta på någon god restaurang på kvällen, men det var inte det lättaste att hitta någon som inte var full. Men till slut hamnade vi på grekisk/persisk restaurang som hette Targaz. Riktigt gott faktiskt!
Håller på att baka lussebullar nu, så det doftar ljuvligt i mitt kök just nu.
Tänkte visa er denna snygga plansch som jag köpte häromdagen på balders hage, tycker den är underbart fin, men har inte riktigt bestämt vart jag ska ha den ännu...

2 kommentarer:

  1. Jätte fin ! Om du vill kan jag ta med systemkameran någon dag så kan vi ta kort på massa saker hemma hos dig? :)

    SvaraRadera