fredag 30 december 2011

Nu börjar de närma sig...

...det nya året!! Har vart och inhandlat mat och dryck inför morgondagens middag. Menyn kommer att se ut såhär:
Förrätt: Skagentoast
Varmrätt: Baconlindad kycklingfilé, med
 hasselbackspotatis och ugnsgratinerade rotfrukter, och en fräsch sallad.
Efterrätt: Champagne pannacotta toppad med färska bär.

Det låter väl inte helt fel. Ska bli mysigt. Hoppas bara att killen min inte blir sämre. För nu när jag äntligen börjar känna mig bättre så är det hans tur. 

Kul föresten att ni är några stycken som är med och tävlar nu. Spännande. 



Lyxat till fredags kvällen med lite chockladpudding! 
Här får ni en liten dagens outfit med min mamma. 

Har fixat med gardinerna lite idag, hade först bara en kappa, som föresten är köpt på netto. Tyckte den va lite för liten för fönstret. Så har tagit en sån där billig spets gardin för 39:- på Ikea tror jag, och klippt på mitten och hängt på varsin sida. Ni får se före och efter. Vad tycks?

2 kommentarer:

  1. Åh va gott ! Önskar att jag kunde äta hos dig imorgon också ! :P haha! Blev jätte fint med gardinerna :)

    SvaraRadera
  2. Hej... du..mmmmm de ser gott ut.. Hoppas att du kommer hem till oss och fixar till en sån till oss..Puss o kram ..Mamma o Pappa.. Ha de gött mos.

    SvaraRadera