söndag 25 december 2011

Har haft en helt underbar jul, som alltid med världens bästa släkt & familj. 
Har sovit så himla gott inatt, fick nya dun täcken och kuddar i julklapp. Och jätte fina påslakan, kändes som att sova på hotell. Och jag har fått en KAMERA!! Wiiie. Nu kan ni vänta er en hel del bilder kära vänner.
Fick en One Piece från min käraste pojkvän, riktigt mysigt faktiskt. 

Har fått massa mer fina grejer, men de får bli lite bilder på de senare, för nu ska ja göra mig i ordning för att åka och fira jul med min pojkes familia.






Jag & min gammel mormor.

2 kommentarer:

  1. Wow, vilka bilder ! God fortsättning !

    SvaraRadera
  2. Härligaste släkten och härligaste julen som vanligt! Du blev verkligen bra på bilden längst ner tycker jag, gött med lite fler bilder så här på sista tiden. :)

    SvaraRadera