onsdag 28 december 2011

Pyssel

Fortfarande ont i halsen och förkyld... Inte alls roligt, men hoppas bara att ja hinner friskna till tills nyår.
Vad har ni föresten för planer för nyår? Om ja mår bättre så blir det antagligen middag med goa vänner hemma hos oss. Ser fram emot att få göra en fin nyårs dukning. Har massa planer i mitt huvud. Har t.ex sett en bild på vanlig prydnads kål, där dom har satt rosor på toppen. Låter lite konstigt kanske, ska se om jag kan hitta bilden igen, så ja kan visa er.
Har ni tänkt ut några löften föresten? Det har minsann jag gjort, nu ska det bli ändringar. Men ni får allt vänta några dagar till innan jag talar om för er.





Tänkte ge er en liten kik in i mitt pysselskåp. Som för övrigt är en av mina absoluta favorit möbler. Och som jag hittade på blocket. Bortskänkes. Kan ni fatta hur folk kan ha så olika smak?



Denna burken fick jag av min morbrors fru i julklapp, hon har virkad locket själv, som är en nåldyna. Såå fin!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar