onsdag 7 december 2011

Bon soir!

Igår var jag på Ullared, hade tänkt att jag skulle kunna checka av dom flesta julklapparna. Men riktigt så blev det inte. Jag tycker det är svårt att spontan köpa julklappar, vill gärna ha bestämt innan vad jag ska köpa.
 Jag tycker faktiskt att man kan göra som när man var liten, göra sina egna julklappar! Jag har tex stickat sjalar till min farmor och gammelmormor, tror dom kommer uppskatta det. De blir ju väldigt personligt. Ska bara sy på en spets på den gröna sjalen också. För det är ju de som gör allt. Älskar spets!! Man kan göra så mycket med den. Den svarta tröjan på bilden har jag köpt på Gina Tricot när dom hade rea, för 50 kr tror ja de va. Sen har ja bara sytt på en spets som suttit på en gammal gardin, som ja hittade på loppis.





         



1 kommentar:

  1. Ååh, blir jättefina ju! Fast du, den är inte grön kom vi ju fram till, den är.. någon annan färg. Gillar bilderna du har under din Om mig-grej förresten! ;)

    SvaraRadera